Zwroty i reklamacje
Zasady reklamacji: 
 
  1. Koszt przesyłki towaru reklamowanego pokrywa Kupujący.
  2. Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych od momentu uzyskania opisu usterki na piśmie
  3. Czas pozbawienia przedmiotu reklamowanych wad zależny jest od stopnia zaawansowania usterki oraz dostępności części zamiennych, a w przypadku ich braku na miejscu - czasu dostawy tychże części.
  4. Koszt przesyłki towaru po naprawie pokrywa Sprzedający.
  5. W przypadku odrzucenia reklamacji, Kupujący pokrywa koszta przesyłek w obie strony.W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  6. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  • Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione
  • Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
  • W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
ZASADY ZWROTU:
  1. Zwroty nie będą przyjmowane jeśli radio nosi ślady użytkowania lub montażu (ślady użytkowania w przypadku tego produktu to także ingerencja w oprogramowanie)
  2. Zwroty nie będą przyjmowane jeśli radio nie posiada wszystkich kabli, kostek oraz jest niekompletne
  3. Błędnie wysłane towary będą wymienione po odesłaniu ich do nas
  4. Zwroty dotyczą wyłącznie zakupów konsumenckich zgodnie z  Ustawą Konsumencką (ustawa o prawach konsumenta  z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.))
  5. Jeśli do paczki nie będzie dołączonych dokumentów z danymi kupującego i numerem rachunku nie gwarantujemy zwrotu kosztów w wyznaczonym terminie
  6. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

Produkt dnia
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl