Zwroty i reklamacje
Zasady zwrotów:

1. Koszt przesyłki towaru reklamowanego pokrywa Kupujący.
2. Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych od
momentu uzyskania opisu usterki na piśmie.
3. Czas pozbawienia przedmiotu reklamowanych wad zależny jest od
stopnia zaawansowania usterki oraz dostępności części zamiennych, a w
przypadku ich braku na miejscu - czasu dostawy tychże części.
4. Koszt przesyłki uznanej reklamacji pokrywa Sprzedający.
5. W przypadku odrzucenia reklamacji, Kupujący pokrywa koszta
przesyłek w obie strony.
6. Zwrócony towar nie może posiadać śladów użytkowania, w
innym przypadku kwota zwrotu będzie pomniejszona o wartość
uszkodzeń i śladów montażu.

Zasady reklamacji:

7. Błędnie wysłane towary będą wymienione po odesłaniu ich na
poprawny adres, tj. Krasnowolska 84, 02-849 Warszawa
8. Zwroty dotyczą wyłącznie zakupów konsumenckich zgodnie z
Ustawą Konsumencką
9. Zwrotu paczkomatem prosimy kierować na WAW04F - w innym
przypadku nie gwarantujemy odebrania w terminie
10. Jeśli do paczki nie będzie dołączonych dokumentów z danymi
kupującego i numerem rachunku nie gwarantujemy zwrotu kosztów
w wyznaczonym terminie
11. Zwrot musi być wykonany przez Allegro, jeśli towar został tam
kupiony.
12. W przypadku towaru na zamówienie nie podlega on zwrotowi
13. Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji dla konsumentów oraz 12
miesięcznej dla osób kupujących na FV
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl